Auteur Topic: Na update DSM -1 of meer abnormale gebruikers gevonden in het verificatiebestand  (gelezen 5629 keer)

Offline Gerard 1

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 60
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 74
    • abcd
Beste forumleden,

Nadat ik gisteren het DSM heb ge-update naar de nieuwste versie krijg ik de melding " Er werden een of meer abnormale gebruikers gevonden in het verificatiebestand " . Het gaat hierbij om de meldingen zoals ik deze als screenshot heb toegevoegd. Ik begrijp niet waarom en hoe ik het kan oplossen. Blijkbaar is er sprake van GEVAAR.....Wie van jullie zou me hier verder mee kunnen helpen ?
Alvast hartelijke dank daarvoor !!

Met vriendelijke groet,

Gerard
  • Mijn Synology: 215j-918+
  • HDD's: 2x4WDred+4x4 Seagate

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1439
  • -Ontvangen: 8236
  • Berichten: 44.796
    • Truebase
Niet handig om een printscreen in een PDF te zetten, je moet dan eerst downloaden en daarna openen.
Heb dit gewijzigd.


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-4
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-4   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-13
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.3-65646                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-13

Offline Robstar

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 27
  • -Ontvangen: 38
  • Berichten: 254
DS216Play - DSM 6.2-1
DS211J offsite backup - DSM 6.1.3
RT1900ac - SRM-1.2.1

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1439
  • -Ontvangen: 8236
  • Berichten: 44.796
    • Truebase
De overige PDF's, die je later kennelijk hebt toegevoegd, ook vervangen door printscreens.


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-4
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-4   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-13
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.3-65646                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-13

Offline Gerard 1

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 60
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 74
    • abcd
Zou dus betekenen dat ik een ticket moet aanvragen en zij het via de externe toegang voor mij ook kunnen oplossen?
  • Mijn Synology: 215j-918+
  • HDD's: 2x4WDred+4x4 Seagate

Offline Robstar

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 27
  • -Ontvangen: 38
  • Berichten: 254
Je kan de melding in security advisor ook uitschakelen. Nadat Synology het bij mij opgelost had, kwam enige tijd later de melding terug, en heb deze toen uitgeschakeld.
DS216Play - DSM 6.2-1
DS211J offsite backup - DSM 6.1.3
RT1900ac - SRM-1.2.1

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1439
  • -Ontvangen: 8236
  • Berichten: 44.796
    • Truebase
Zou dus betekenen dat ik een ticket moet aanvragen en zij het via de externe toegang voor mij ook kunnen oplossen?
Dat lijkt mij wel handig als je ze niet meer in gebruik zijn dus.......


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-4
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-4   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-13
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.3-65646                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-13

Ben(V)

  • Gast
Je kunt ook gewoon even nadenken.
Als die users gewoon door de packages aangemaakt zijn die je in gebruik hebt of in gebruik hebt gehad is er uiteraard niets aan de hand.

Staat ook duidelijk in de melding, is dus alleen een probleem als je ze niet herkent.

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 182
  • -Ontvangen: 2730
  • Berichten: 16.799
Dat staat toch ook in het 2e screenshot: Er is alleen actie nodig als de gebruikers door onbekenden aangemaakt zijn. Gezien de namen zijn ze van slecht onderhouden 3th party pakketten. In elk geval niet van onbekenden.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac


 

DS412+ inloggen lukt niet meer, Browser blijft in 'Bezig met laden' hangen

Gestart door MactoeterBoard NAS hardware vragen

Reacties: 5
Gelezen: 3968
Laatste bericht 08 augustus 2015, 21:38:36
door Birdy
Download Station geeft geen resultaten meer voor o.a. Extratorrent

Gestart door DikkieSynBoard Download Station

Reacties: 11
Gelezen: 5356
Laatste bericht 10 december 2015, 14:44:48
door Birdy
Na updates, geen synchronisatie meer met LG-G$ en Samsung tablet

Gestart door Ton14Board Cloud Station & Drive

Reacties: 2
Gelezen: 2376
Laatste bericht 30 maart 2016, 17:15:01
door Birdy
WebDav werkt niet meer na DSM 6

Gestart door HenkGroenBoard WebDav

Reacties: 17
Gelezen: 12167
Laatste bericht 28 augustus 2016, 01:10:41
door rijsdam1959@ziggo.nl
SickRage start niet meer

Gestart door BZwartBoard SickRage

Reacties: 26
Gelezen: 10546
Laatste bericht 29 april 2016, 19:27:20
door Ben(V)