Auteur Topic: Na update DSM -1 of meer abnormale gebruikers gevonden in het verificatiebestand  (gelezen 5437 keer)

Offline Gerard 1

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 60
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 74
    • abcd
Beste forumleden,

Nadat ik gisteren het DSM heb ge-update naar de nieuwste versie krijg ik de melding " Er werden een of meer abnormale gebruikers gevonden in het verificatiebestand " . Het gaat hierbij om de meldingen zoals ik deze als screenshot heb toegevoegd. Ik begrijp niet waarom en hoe ik het kan oplossen. Blijkbaar is er sprake van GEVAAR.....Wie van jullie zou me hier verder mee kunnen helpen ?
Alvast hartelijke dank daarvoor !!

Met vriendelijke groet,

Gerard
  • Mijn Synology: 215j-918+
  • HDD's: 2x4WDred+4x4 Seagate

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1428
  • -Ontvangen: 8194
  • Berichten: 44.682
    • Truebase
Niet handig om een printscreen in een PDF te zetten, je moet dan eerst downloaden en daarna openen.
Heb dit gewijzigd.


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-4
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-4   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-13
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.3-65646                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-13

Offline Robstar

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 27
  • -Ontvangen: 38
  • Berichten: 254
DS216Play - DSM 6.2-1
DS211J offsite backup - DSM 6.1.3
RT1900ac - SRM-1.2.1

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1428
  • -Ontvangen: 8194
  • Berichten: 44.682
    • Truebase
De overige PDF's, die je later kennelijk hebt toegevoegd, ook vervangen door printscreens.


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-4
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-4   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-13
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.3-65646                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-13

Offline Gerard 1

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 60
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 74
    • abcd
Zou dus betekenen dat ik een ticket moet aanvragen en zij het via de externe toegang voor mij ook kunnen oplossen?
  • Mijn Synology: 215j-918+
  • HDD's: 2x4WDred+4x4 Seagate

Offline Robstar

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 27
  • -Ontvangen: 38
  • Berichten: 254
Je kan de melding in security advisor ook uitschakelen. Nadat Synology het bij mij opgelost had, kwam enige tijd later de melding terug, en heb deze toen uitgeschakeld.
DS216Play - DSM 6.2-1
DS211J offsite backup - DSM 6.1.3
RT1900ac - SRM-1.2.1

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1428
  • -Ontvangen: 8194
  • Berichten: 44.682
    • Truebase
Zou dus betekenen dat ik een ticket moet aanvragen en zij het via de externe toegang voor mij ook kunnen oplossen?
Dat lijkt mij wel handig als je ze niet meer in gebruik zijn dus.......


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-4
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-4   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-13
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.3-65646                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-13

Ben(V)

  • Gast
Je kunt ook gewoon even nadenken.
Als die users gewoon door de packages aangemaakt zijn die je in gebruik hebt of in gebruik hebt gehad is er uiteraard niets aan de hand.

Staat ook duidelijk in de melding, is dus alleen een probleem als je ze niet herkent.

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 182
  • -Ontvangen: 2715
  • Berichten: 16.765
Dat staat toch ook in het 2e screenshot: Er is alleen actie nodig als de gebruikers door onbekenden aangemaakt zijn. Gezien de namen zijn ze van slecht onderhouden 3th party pakketten. In elk geval niet van onbekenden.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac


 

Na updates, geen synchronisatie meer met LG-G$ en Samsung tablet

Gestart door Ton14Board Cloud Station & Drive

Reacties: 2
Gelezen: 2341
Laatste bericht 30 maart 2016, 17:15:01
door Birdy
DS411+ start niet meer op na powerdown

Gestart door andy_kannBoard NAS hardware vragen

Reacties: 10
Gelezen: 4923
Laatste bericht 11 augustus 2013, 22:55:16
door andy_kann
WebDav werkt niet meer na DSM 6

Gestart door HenkGroenBoard WebDav

Reacties: 17
Gelezen: 11945
Laatste bericht 28 augustus 2016, 01:10:41
door rijsdam1959@ziggo.nl
NAS niet meer bereikbaar vanaf laptop, wel vanaf iPhone

Gestart door JanSrBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 1
Gelezen: 3278
Laatste bericht 29 augustus 2013, 19:49:35
door flingle
SickRage start niet meer

Gestart door BZwartBoard SickRage

Reacties: 26
Gelezen: 10372
Laatste bericht 29 april 2016, 19:27:20
door Ben(V)