Auteur Topic: Dns op de router instellen  (gelezen 11894 keer)

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1417
  • -Ontvangen: 8144
  • Berichten: 44.535
    • Truebase
Re: Dns op de router instellen
« Reactie #30 Gepost op: 08 september 2016, 15:53:16 »
Mooi, en dan maar Googelen.
Heb je wel een Synology router ?


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-3
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-3   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-13
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.2-65586                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-13

Offline Bugfix

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 4
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Re: Dns op de router instellen
« Reactie #31 Gepost op: 08 september 2016, 22:00:45 »
het is trouwens niet aangewezen om .local als domeinnaam te gebruiken. Dit conflicteert met zeroconf.

Beter gebruik je een andere naam, zoals mijnnetwerk.lan

Haal je hier .local niet door elkaar met link-local?
Een .local domein heeft volgens mij echt niks te maken met zeroconf en is prima te gebruiken.

Offline kinjo

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Re: Dns op de router instellen
« Reactie #32 Gepost op: 09 september 2016, 11:28:22 »
Hier is de e-mail Ik heb onlangs kreeg toen ik dit probleem weer krijgen
Dit bericht wordt weergegeven wanneer Google Chrome is niet in staat te vinden en te laden de gevraagde webpagina.
Oplossingen Controleer uw web-adres en internetverbinding Double-check de URL in de adresbalk om ervoor te zorgen dat je gaat naar het juiste webadres. Als je hebt bevestigd dat je gaat naar het juiste webadres, controleer dan of je dezelfde webpagina kunt openen in een andere browser, zoals Internet Explorer of Firefox. Als u de webpagina niet kunt zien in elke browser, kan de webpagina tijdelijk niet beschikbaar zijn. U moet ook ervoor zorgen dat u goed bent verbonden met het internet.
Controleer de fout u ontvangt Als u de webpagina kunt laden met een andere browser, maar niet Google Chrome, controleert u de specifieke fout die u krijgt door te klikken op de Meer informatie over deze fout link op de pagina.
Als je krijgt "Error 124 (net__ERR_WINSOCK_UNEXPECTED_WRITTEN_BYTES)," zie de Error 124 artikel van het oplossen van problemen.
Voor de volgende fouten, probeert u de onderstaande oplossingen:

• Error 101 (netto :: ERR_CONNECTION_RESET)
• Error 2 (netto :: ERR_FAILED): Onbekende fout
• Error 104 (netto :: ERR_CONNECTION_FAILED)
• Error 105 (netto :: ERR_NAME_NOT_RESOLVED)
• Error 102 (netto :: ERR_CONNECTION_REFUSED): Onbekende fout
• Error 324 (netto :: ERR_EMPTY_RESPONSE)
Controleren op malware
We hebben geconstateerd dat malware is vaak de boosdoener op uw computer die is het voorkomen van Google Chrome verbinding maakt met een webserver. Meer informatie over het verwijderen van malware van uw computer.
Wis uw cookies
Cookies zijn bestanden die door websites die u heeft bezocht, om browsegegevens te slaan, zoals uw voorkeuren voor de website of profielgegevens. Een beschadigde cookie-bestand kan worden veroorzaakt deze fout te verschijnen. Volg deze stappen om uw cookies te verwijderen:

1. Klik op het Chrome-menu op de browserwerkbalk.
2. Selecteer Instellingen.
3. Klik op Geavanceerde instellingen weergeven.
4. In het gedeelte 'Privacy', klikt u op Instellingen voor inhoud.
5. In het gedeelte 'Cookies', klikt u op de Alle cookies en sitegegevens.
6. Klik op Alles verwijderen.
7. Klik op X om het dialoogvenster te sluiten.
Zorg ervoor dat Google Chrome is toegestaan ​​in uw antivirus- en firewall-instellingen
Elk programma werkt anders, dus check uw software hulp middelen voor verdere instructies.
Pas uw proxy-instellingen
Volg deze stappen (voor Windows):

1. Klik op het menu Chrome-menu.
2. Selecteer Instellingen.
3. Klik op Geavanceerde instellingen weergeven.
4. Klik op Change proxy-instellingen. Hiermee opent u het dialoogvenster Eigenschappen voor Internet.
5. Klik op LAN-instellingen.
6. Zorg ervoor dat de "Instellingen automatisch detecteren" checkbox is geselecteerd.
7. Klik op OK om alle dialoogvensters.

http://www.deskdecode.com/err_name_not_resolved/
  • Mijn Synology: 000
  • HDD's: 000
  • Extra's: 000


 

Mailstation inloggen & instellen

Gestart door wastaalBoard Mail Station

Reacties: 13
Gelezen: 10256
Laatste bericht 21 september 2012, 23:08:52
door Theet
DS207+ vs ziggo Ubee modem/router + Sitecom router

Gestart door erwinwesBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 20
Gelezen: 15699
Laatste bericht 03 februari 2015, 23:01:17
door Birdy
DS211J via ZTE H220N (KPN) - DMZ instellen lukt me niet.

Gestart door vanGilsBoard NAS hardware vragen

Reacties: 3
Gelezen: 2348
Laatste bericht 19 augustus 2013, 07:58:19
door TonVH
Nieuwe router, bestanden op NAS niet meer te benaderen via windows explorer

Gestart door SPABoard Windows

Reacties: 12
Gelezen: 9964
Laatste bericht 20 februari 2014, 09:43:25
door solid
wifi poorten open op tweede router

Gestart door nijBoard NAS hardware vragen

Reacties: 10
Gelezen: 4020
Laatste bericht 29 april 2014, 20:32:23
door nij