Synology-Forum.nl
Synology Router => Synology Router => Topic gestart door: aliazzz op 05 mei 2017, 09:46:42
-
Is SRM ook toe te voegen aan CRM? Ik vermoed van niet maar zie dit als een dikke plus als dat wel zou kunnen : :thumbup:. Wie wil hier even de ticket url neerplempen? Dan schiet ik deze feature request in.
-
Dat kun je toch gewoon proberen ?
Maar, ik verwacht het niet het is immers voor NASsen bedoelt en een Router is geen NAS. ;)
-
Dat heb ik dus al gedaan. Maar vanuit uniformiteitsoogpunt zou het fijn zijn dat ik de health/status van een synology device op een enkele plek kan controleren, dus via cms op mijn domain controller.
Het feit dat het apparaat een router functie vervult is daarbij van ondergeschikt belang.
Tickets please!!
-
Tickets please!!
Niet een gewone Ticket maar, een verzoek indienen (https://www.synology.com/nl-nl/form/inquiry/feedback).
-
Dat kon de TS toch ook zelf wel even opzoeken?
Moet je dan echt alles voorkauwen? :lol:
-
Kennelijk wel, TS noemt n.l. 2x een Ticket en een Ticket is geen Verzoek. ;)