Synology-Forum.nl
Algemeen => The lounge => Topic gestart door: Ostar op 20 november 2012, 21:49:16
-
Hi Allen,
Via deze weg wil ik mijn dank uitspreken naar het Synology forum en Björn in het bijzonder. Verleden week heb ik melding gemaakt op dit forum (zie hier (http://www.synology-forum.nl/viewtopic.php?f=25&t=11445) inzake de problemen met mijn NAS DS410 van 2 jaar en 2 maanden oud). Ik heb contact gehad met de reseller Redcoon en ze het verhaal uitgelegd, maar zij kwamen terug met de melding dat de garantie is verlopen en dat de vervanging van het moederbord voor mijn kosten zouden komen, maar ook zonder enige vorm van ondersteuning (wel begrip). Tevens meldden zij dat mijn harde schijven stuk waren en niet het moederbord en dat ik maar óf nieuwe schijven moest gaan kopen óf te testen met Seatools...maar ja, dan hebben zij het volledige verhaal niet gelezen, dit ding is zo dood als een pier. Van Synology support zelf had ik trouwens ook al de melding gekregen dat het moederbord naar alle waarschijnlijkheid stuk was en dat het niet de schijven betrof en dat ik contact op moest nemen met de reseller en een RMA-code moest aanvragen. Dus de service van Redcoon is iets van imaginaire aard (IMHO). Maar ja, hoe vaak gaat er iets stuk net na de garantieperiode?
Björn heeft echter met Synology contact gehad en het verhaal uitgelegd en ik mag mijn DS410 laten repareren, kosteloos....Dit vind ik nu nog eens service en dat voor iemand die er geen (direct) belang bij heeft om mij te helpen, ik vind dit echt super!
Dus Björn, nogmaals bedankt!
-
Graag gedaan hoor :)
-
Dus de service van Redcoon is iets van imaginaire aard (IMHO). Maar ja, hoe vaak gaat er iets stuk net na de garantieperiode?
Vaak moet je voor garantie of coulance regeling niet bij een reseller maar bij de leverancier zijn. De reseller ook in garantieperiode vaak niks anders doen dan iets doorsturen. Alleen als iets in zeer korte tijd stuk gaat heb je recht op een nieuw exemplaar. Daarna wordt het repareren en kun je hiervoor beter direct contact met leverancier opnemen. Uitzondering is natuurlijk mobile-harddisk.nl die service gewoon heel serieus neemt. Dus bedankje is zeker op zijn plaats!
-
Uitzondering is natuurlijk mobile-harddisk.nl die service gewoon heel serieus neemt. Dus bedankje is zeker op zijn plaats!
Wat voor mij de reden was om (bij wijze van uitzondering) niet bij de goedkoopste maar bij MH te bestellen.
-
Goedkoop bij een doorschuiven is de prijs leuk alleen service kun je vergeten. Mobile harddisk is niet de goedkoopste maar geeft wel oplossingen en goede support.
Houden zo!!!
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
-
Bij MH zitten de schijven er al werkend in, dat scheelt bij velen al veel ergernis!
-
Jongens de hoeveelheid veren in niet nader te noemen opening beginnen een tikkie pijnlijk te worden :D
-
Jongens de hoeveelheid veren in niet nader te noemen opening beginnen een tikkie pijnlijk te worden :D
Nog een probleempje:
Als je die veren eruit haalt, blijkt er meestal een luchtje aan te zitten ... :wink:
Plerry