Auteur Topic: Gezocht: hulp in Utrecht  (gelezen 134 keer)

Offline LindaR

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Gezocht: hulp in Utrecht
« Gepost op: 13 oktober 2017, 10:38:58 »
Sinds twee jaar gebruik ik voor mijn kleine organisatie Resilio Sync in combinatie met een Synology Nas DS216.
Zelf opgezet en geïnstalleerd leek het prima te werken. Totdat ineens bleek dat er bij het syncen van Resilio bestanden overschreven werden naar verouderde versies en dus zo ineens heel wat werk weer weg was. Ik werk samen met een paar mensen in een aantal mappen die dus dagelijks op alle pc's gesynced worden.
Na wat hulp van Resilio via de tickets kom ik er nog niet  uit waarom het nou zo werkt.
Ik zou graag een expert willen vragen, die Resilio en mijn NAS snapt,  en die met mij kan kijken of ik nu de juiste set-up heb, of dat het anders moet en hoe dan? Misschien is Resilio wel niet eens nodig en zou ik af kunnen met alleen de NAS en packages van Synology.

Ik heb er al onwijs veel tijd ingestoken en wil dus nu even geholpen worden, liefst op locatie in Utrecht. Ik krijg nu bv de nieuwste versie van Resilio niet eens op mijn DSM geinstalleerd/updated. Juiste versie, juiste compatibility, maar hij pakt m niet aan. Heeft me alweer twee uur zoeken gekost.

Ik ben bereid om de tijd te vergoeden.

Wie kan me helpen!

Thanks
  • Mijn Synology: DS216
  • HDD's: 2

Offline Ben(V)

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 65
  • -Ontvangen: 1244
  • Berichten: 6.866
Re: Gezocht: hulp in Utrecht
« Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2017, 12:10:10 »
Ik heb even naar dat resillio package voor Synology gekeken, maar dat gaat hem niet worden.

Ze hebben geprobeerd het package aan te passen aan DSM 6, zonder dat ze begrijpen hoe het werk en ze zitten o.a. rechtstreeks in de etc/passwd file te grutten en dat accepteerd DSM 6 niet meer.

Overigens snap ik niet helemaal waar je geen CloudStation Drive van Synology gebruikt.
Dat is geheel gratis.
  • Mijn Synology: DS414
  • HDD's: 4 x 3TB WD30EFRX
  • Extra's: DS116

Offline LindaR

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Re: Gezocht: hulp in Utrecht
« Reactie #2 Gepost op: 13 oktober 2017, 12:18:15 »
Hey Ben,

Thanks voor je antwoord.
Vandaar dat het niet gepakt wordt.

Ik zou best bereid zijn over te stappen naar Cloudstation, maar ik ben er zo lang mee bezig en die tijd heb ik niet, dus vandaar dat ik ook een pro zoek die dit voor me kan regelen, me wat uitleg en advies geeft en helpt bij het zo ideaal mogelijk instellen van het apparaat en bv Cloud Station.

Dus vandaar deze oproep, interesse?

Linda

  • Mijn Synology: DS216
  • HDD's: 2


 

Mail server en Mail station hulp

Gestart door F1OnlineBoard Mail Station

Reacties: 3
Gelezen: 2213
Laatste bericht 12 september 2012, 14:34:14
door rjong5
Raid 0 of raid 1 keuze, hulp gevraagd

Gestart door slingshotBoard NAS hardware vragen

Reacties: 6
Gelezen: 4181
Laatste bericht 28 september 2012, 09:36:18
door slingshot
OpenVPN hulp bij script t.b.v. tls-verify/auth-user-pass-verify

Gestart door MMDBoard Overige mods

Reacties: 7
Gelezen: 3743
Laatste bericht 06 oktober 2015, 17:48:24
door MMD
Hulp nodig , DS1817+ niet meer benaderbaar ook niet via Assistant (opgelost)

Gestart door cbr600f4iBoard NAS hardware vragen

Reacties: 12
Gelezen: 445
Laatste bericht 11 juni 2017, 16:54:41
door cbr600f4i
hulp om audio station zichtbaar te krijgen op media server Panosonic Viera GT60

Gestart door geBoard Audio Station

Reacties: 1
Gelezen: 1569
Laatste bericht 13 mei 2014, 10:09:44
door Goner
Synology-Forum.nl is een Nederlands gebruikersforum en staat volledig los van het merk Synology.