Synology-Forum.nl
Algemeen => The lounge => Topic gestart door: Vuurvreter op 15 augustus 2020, 21:59:46
-
I.v.m de aanschaf van een nieuwe laptop (windows 10) kan ik de beelden van mijn Hiksvision camera niet meer in de browser bekijken.
Normaal gebruikte ik de Internet Explorer als werkende browser waarin ik de beelden kon bekijken, maar de nieuwe laptop heeft de nieuwe edge als browser. Ondanks het downloaden en volgens de instructie installeren van de plug-in, werkt het niet meer.
Ook in Chrome en Safari werkt het niet. Het downloaden van I.E heeft geen gewenst resultaat.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt en zoja dit ook kunnen oplossen?
Ook op mijn Macbook en Imac krijg ik dit niet voor elkaar, hier gebeurt hetzelfde.
-
Je Topic staat in The Lounge omdat je geen Surveillance Station gebruikt?
Synology heeft niet voor niets Surveillance Station Cliënt ontwikkeld, om juist die brouwers niet te moeten gebruiken.
Ik heb dit probleem n.l. ook, maar dan met EZVIZ cams.
Met Surveillance Station Cliënt werkt het perfect.
-
Jawel, maar voor zover ik ik het zien kan, kan ik met de Client geen Line detectie e.d. instellen, en in de browser kan ik dat wel, mits ik beeld heb. En dat laatste ontbreekt.
-
De browser versie ondersteunt geen H.265 codec. (die melding krijg je ook als het goed is). Gebruik H.264 als je perse via de browser wilt werken.
-
Die melding krijg ik dus niet, maar daar ga ik morgen zeker ff naar kijken.
En nee ik heb geen adblocker o.i.d geïnstalleerd.
-
In windows 10 bevind zich ook gewoon explorer... Zonder werkt Windows gewoon niet.
WIndows-R en dan zoeken op explorer
-
De tip van @André PE1PQX werkt, waarvoor hartelijk dank.
Na opstarten van I.E kwam ook de melding van het inschakelen van webtoevoeging waardoor de beelden weer zichtbaar werden. Het uitschakelen van 265+ had geen enkel effect, dit had ik op voorhand wel gedaan.
Voor nu is mijn probleem opgelost.