Synology-Forum.nl
Algemeen => The lounge => Topic gestart door: Briolet op 20 maart 2018, 18:59:48
-
Ik wilde vandaag een mailtje versturen maar Ziggo weigerde dit te versturen omdat het spam zou zijn.
Uiteindelijk heb ik de mail uitgekleed totdat ik de volgende regel over hield:
xxxxx.i234.me
Een mail met alleen deze regel, werd door de Ziggo mailserver als spam gezien. iCloud en twee andere mailservers hadden er geen probleem mee maar ook KPN blokkeerde deze mail.
Het maakt niet uit of het mijn ddns naam is, of een naam met x-jes zoals weergegeven. Hebben anderen vergelijkbare ervaring?
Overigens kreeg ik deze mail wel weer weg als de ddns naam op een andere manier tussen meer tekst stond.
-
Waarom verstuur je mail via je ISP mail service (het leest alsof je dat doet). Jun je niet beter via een neutrale mail provider als hotmail of gmail?
Nu ben je meer dan nodig (vind ik) aan je isp vastgeklonken....
ISP weg, mailservice (en adres) weg...
-
Dat heeft niets met het topic te maken.
-
Heb je eigenlijk al een ticket ingeschoven bij Synology zelf om ze op de hoogte te brengen. Het gaat immers wel om een adres van hun.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk