Synology-Forum.nl
Algemeen => The lounge => Topic gestart door: Erwin1 op 29 april 2016, 19:47:35
-
Volgens mij maken veel leden net als ik gebruik van Stack.
Vandaag heb ik een email ontvangen dat er een bug is gevonden in de uploadsoftware.
Beste klant,
Recentelijk hebben wij een bug ontdekt in de upload-implementatie van STACK waardoor een bestand in zeer zeldzame gevallen beschadigd aankomt op je STACK. We hebben direct een update uitgerold die ervoor zorgt dat dit probleem niet meer kan voorkomen. Deze update heeft wel tot gevolg dat sommige exotische bestanden (sparse-bestanden, van bijv. Time Capsule) tijdelijk niet geüpload kunnen worden.
Daarnaast werken we op dit moment aan een nieuwe versie van de STACK synchronisatiesoftware die detecteert of een eerder geüpload bestand beschadigd is. De software zal vervolgens het bestand automatisch opnieuw uploaden en daarmee herstellen. Omdat we te maken hebben met software van een derde partij, duurt de ontwikkeling helaas langer dan je van ons gewend bent.
We zijn begonnen met een onderzoek naar de impact van dit probleem en houden je uiteraard per mail en via status.stackstorage.com op de hoogte van de ontwikkelingen.
Met vriendelijke groet,
TransIP
Meer info http://status.stackstorage.com/#
Ik ben er nog niet achter of de bug ook in de webdav upload zit