Synology-Forum.nl

Algemeen => The lounge => Topic gestart door: pa3hio op 29 april 2016, 08:45:42

Titel: Top service Mobile-harddisk (bedankt)
Bericht door: pa3hio op 29 april 2016, 08:45:42
Begin Januari bestelde ik voor een bedrijfsmatige toepassing een DS716+. Nadat deze twee weken in bedrijf was, kwamen we tot de conclusie dat de USB poorten onstabiel waren. Contact opgenomen met de firma, deze hebben hem zonder discussie omgeruild. Binnen enkele dagen waren we weer online. Afgelopen week stopte de nieuwe NAS spontaan. Beide disks verwijderd, maar de moederboard test wilde niet slagen, ik kreeg er geen leven meer in. Contact opgenomen met de firma, deze heeft hem wederom, na intensieve mail-support weer snel omgeruild tegen een nieuwe. Of dit te maken had met de problemen die DSM had bij zowel de DS216+ als de DS716+ weet ik niet, maar wederom heeft Mobile harddisk begrepen dat de nood hoog was voor een snelle oplossing, en gewoon een nieuwe gestuurd. Service en support waren top. Bedankt Marco  ;)