Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => VPN Server => Topic gestart door: Mullermilch op 11 januari 2018, 14:53:22
-
Dag,
Ik weet niet waar ik deze post moet plaatsen. Echter ik zit met het volgende.
Sinds 2-1-2018 ben ik overgestapt op kabel en heb de connectbox van Ziggo gekregen. Dit loopt allemaal via het IPV6 protocol.
Ik benaderde mijn NAS via OPENVPN en dat ging prima (ADSL KPN), echter sinds de overgang naar Ziggo met de nieuwe connect box lukt dat niet meer.
Heeft iemand een idee waar dit in kan zitten en hoe in stellen (en eventueel helpen?)
Graag hoor ik reacties
Hans
-
Als je je NAS op 'automatisch IP adres verkrijgen' hebt staan, dan helpt rebooten van je NAS om te beginnen.
Kan zijn dat je LAN IP-range door de nieuwe modem anders is dan bij die van de vorige modem.
-
Dag,
Dank je wel voor je reactie. Dit heb ik gedaan en heeft helaas niet geholpen.
Zijn er nog ideeën?
Hans
-
Je Externe IP adres is dus gewijzigd, je moet dus, ook voor OpenVPN.
Exporteer opnieuw je Open VPN gegevens (NAS), plaats deze op de PC waarmee je dus de connectie mee wilt opzetten en stel deze connectie opnieuw die nieuwe geëxporteerde OpenVPN gegevens.