Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => VPN Server => Topic gestart door: marjet op 12 februari 2020, 13:48:16
-
Vanaf mijn Android (Samsung s9) telefoon maak ik een op basis van L2TP/IPsec een verbinding met de Synology VPN Server (NAS DS118). Werkt prima totdat na ca. 2 min de verbinding wegvalt. De cliënt merkt daar niets van, staat nog steeds in verbonden. In de server verbindingslijst is de verbinding verdwenen (na verversing). In de cliënt afbreken en opnieuw verbinden gaat goed, tot ca. 2 min. weer geen verbinding. De log geeft aan disconnected from [ipnummer] as [10.0.0.1].
Anti-virus software op de telefoon verwijderd, maar dat maakt geen verschil.
Iemand nog tips/ideeën?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
-
Herstart de telefoon c.q. de NAS eens.
-
Bedankt voor de tip, helaas geen verschil, behoudens dan dat het firewall profiel leeg was.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk