Synology-Forum.nl

OS Specifieke ondersteuning => Windows => Topic gestart door: Joku op 26 maart 2012, 13:15:27

Titel: verloren contact met 212plus
Bericht door: Joku op 26 maart 2012, 13:15:27
Sinds vorige week een DS212Plus
Snel geleverd en kon bijna direct beginnen met kopiƫren.
Goede toegang, loopt gesmeerd.
Dan wil je Cloud installeren dat lukt niet, ook niet na instellen van een vast ip-adres
Dat (Cloud) gooi je er dan maar even weer uit.
Wat blijkt: nu zijn mijn mappings weg, erger mijn netwerk locaties en na opnieuw opstarten mijn gehele DS212.
Bij de EZ Wizard gaat het volgens mij fout Daar worden drie groene vinkjes gezet
Ik heb de wizard nog een keer gedraaid en alle vinkjes weggehaald.
"Het"  (op intranet niveau) werkt weer, maar nu heb ik in de firewall (van de Nas) niets meer staan en dat vertrouw ik niet.
Wie heeft daar een goed idee over?

En verder:
Ik mag toch aannemen dat Cloud samenwerkt met intranet?

Joku