Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => Zarafa => Topic gestart door: ruudn58 op 25 mei 2013, 19:05:57
-
Na het aanmaken van user en Fetchmail account met POP3 en poort 110. wordt er geen mail opgehaald.
in de Fetchmail Log komt de volgende melding te staan:
name 0: connection to mail.ruudnoorman.nl:110 [72.29.77.25/110] failed: Connection timed out.
fetchmail: POP3 connection to mail.ruudnoorman.nl failed: Connection timed out
fetchmail: Query status=2 (SOCKET)
fetchmail: Connection errors for this poll:
name 0: connection to mail.ruudnoorman.nl:110 [72.29.77.25/110] failed: Connection timed out.
fetchmail: POP3 connection to mail.ruudnoorman.nl failed: Connection timed out
fetchmail: Query status=2 (SOCKET)
wat is hier aan de hand?
ik heb voor de test ook even mail gmail account gegevens ingevoerd en kreeg toen alle gmail berichten binnen in zafara / outlook.
2e vraag:
Als ik de laatst 7.1.2. 39121 oulook client install krijg ik tot 3x toe een foutmelding als ik outlook 2013 opstart versie outlook 2013 is 15.0.4505.1002.
is hier een workaround voor?
ik hoop dat iemand mij kan helpen. anders moet ik weer terug naar mail station.
mvg RuudN