Auteur Topic: Foutcode -3  (gelezen 8572 keer)

Offline Koensk

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 27
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 97
Re: Foutcode -3
« Reactie #15 Gepost op: 24 augustus 2015, 15:24:10 »
Ik had dezelfde foutcode en na het verwijderen van de software op de pc en nieuw installeren werkte het wel.
Ik had eerst de software onder een andere gebruiker gedownload. Weet niet of dat de reden kan zijn.
De 2e keer heb ik de software gedownload onder dezelfde naam waarmee ik hem vervolgens ging gebruiken. Ik denk niet dat je de client met 2 dezelfde accounts kan gebruiken.

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1422
  • -Ontvangen: 8159
  • Berichten: 44.607
    • Truebase
Re: Foutcode -3
« Reactie #16 Gepost op: 24 augustus 2015, 16:45:02 »
Deze Topic gaat niet over Cloud Station Client package (NAS<>NAS) maar over Cloud Station PC<>NAS.
Dus nu maar eens verplaatsen.  ;)


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-3
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-3   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-13
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.2-65586                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-13

Offline fredyooooo

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 1
Re: Foutcode -3
« Reactie #17 Gepost op: 03 mei 2016, 17:48:13 »
Hee mensen,
ik ben vandaag ook tegen deze foutmelding aangelopen. Voor mij was de oplossing alsvolgd:

1. Login als administrator op de webinterface van jouw NAS.
2. Verwijder via de FileStation de CloudStation map van het betreffende account (/homes/-accountnaam-/CloudStation/), niet vergeten om alle data eerst op te slaan als dat van toepassing is.  ;)
3. Onder Configuratiescherm -> Gebruiker-> -accountnaam- -> toepassingen: Zet een vinkje bij CloudStation Server onder weigeren en druk op 'OK'
4. Selecteer opnieuw het account en navigeer naar de tab 'toepassingen', Zet het vinkje ditmaal bij CloudStation onder bij toestaan en druk op 'OK'

De CloudStation map wordt automatisch opnieuw aangemaakt, je kunt nu je bestanden weer terugplaatsen in de CloudStation map.
Probeer nogmaals via de CloudStation applicatie verbinding te maken.

Hopelijk helpt dit bij jullie ook.
  • Mijn Synology: DS214+


 

active backup voor business (Foutcode 2)

Gestart door stapperBoard Data replicator & overige backupsoftware

Reacties: 2
Gelezen: 893
Laatste bericht 20 november 2023, 10:13:59
door stapper
map drive geeft een foutcode

Gestart door jvethBoard FTP, NFS and Samba Server

Reacties: 4
Gelezen: 4625
Laatste bericht 25 maart 2011, 13:39:41
door Björn
kopieren van nas naar usb hub foutcode

Gestart door DBLCreationsBoard Mac OS X

Reacties: 0
Gelezen: 2460
Laatste bericht 01 augustus 2012, 13:45:03
door DBLCreations
NAS 212+ foutcode 38

Gestart door hilgengakBoard NAS hardware vragen

Reacties: 7
Gelezen: 7044
Laatste bericht 29 november 2014, 02:19:26
door blackgoku
foutcode vanaf 1 pc (wind 8.1) 0x80070035

Gestart door henkksdBoard Windows

Reacties: 9
Gelezen: 2189
Laatste bericht 22 augustus 2017, 15:39:42
door Birdy