Auteur Topic: Kan geen verbinding tot stand brengen op het werk  (gelezen 2817 keer)

Offline don_care100

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 4
Kan geen verbinding tot stand brengen op het werk
« Gepost op: 09 maart 2012, 11:33:09 »
Het lukt me niet om een verbinding tot stand te brengen met Cloud station op mijn werk. Waarschijnlijk zit alles stevig dichtgetimmerd en is dat de reden dat het niet lukt. Ik heb het met het ezcloud id geprobeerd en met mijn dns naam (nas.mijndomeinnaam.com). Ik heb ook poort 6690 op mijn router gerouteerd naar poort 443 maar ook op die manier lukt het niet.

Met mijn dropbox account lukt het wel, maar daar kan ik de proxy gegevens invullen. Iemand enig idee hoe ik het wel werkend kan krijgen?

-Is de proxy manier van Dropbox iets wat later in cloud station komt?
-Kan ik andere poorten gebruiken als 443?

Alvast bedankt !!!

Een tevreden synology gebruiker


 

Kan geen BackUP schrijven naar DS

Gestart door SakxsBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 1
Gelezen: 2018
Laatste bericht 13 januari 2011, 21:50:29
door Sakxs
Wel of geen bedankt knop

Gestart door BjörnBoard Vragen en opmerkingen OVER het forum

Reacties: 19
Gelezen: 7690
Laatste bericht 10 mei 2011, 09:38:00
door Plerry
File Station en Configuratiescherm->Gedeelde map zien geen gedeelde mappen

Gestart door MacFreakBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 992
Laatste bericht 29 december 2016, 11:58:22
door MacFreak
VERPLAATST: Verbinding maken met vpn

Gestart door BirdyBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 0
Gelezen: 944
Laatste bericht 16 april 2017, 17:36:28
door Birdy
VERPLAATST: Geen resultaten in download station

Gestart door BirdyBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 603
Laatste bericht 21 mei 2017, 21:00:23
door Birdy