Auteur Topic: Ook geen toegang via internet meer.....  (gelezen 1298 keer)

Offline keroner

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 21
Ook geen toegang via internet meer.....
« Gepost op: 28 augustus 2014, 22:13:46 »
Zoals meerdere heb ik ook van buiten af geen toegang meer tot mijn Synology (DS212J).

De Synology heeft de laatste firmware.

Na het doorzoeken van de andere topics kan ik niets vinden wat niet goed zou zijn.
Onderstaande foto is een verzameling van de instellingen in de diverse apparaten. Weet iemand wat ik hier over het hoofd zie?

De situatie is als volgt:
Synology DS212J --> TP-LINK TL-WR1043ND --> Ziggo Router EWV3210 (in bridge modus) --> buiten

Ik heb e.e.a. voor de zekerheid weggehaald. Met de recente synolocker ben ik een beetje (te?) angstig geworden. Mijn externe IP adres klopt in ieder geval.

10551-0
  • Mijn Synology: DS1817+
  • HDD's: 6 x HDD - 1 x SSD
  • Extra's: 16gb

Offline Robert Koopman

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 271
  • -Ontvangen: 1801
  • Berichten: 10.980
    • http://www.dwvbb.nl
Re: Ook geen toegang via internet meer.....
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2014, 22:30:41 »
Ziggo modem staat in bridge mode en toch heb je daar port forwards ingezet?
Heeft het voorheen wel zo gewerkt?
RS812+ : 3*WD60EFPX 6.2.4-25556 Update 7 SHR
RS814+ : 3*WD30EFRX 7.1.1-42962 Update 6 Btrfs

Offline keroner

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 21
Re: Ook geen toegang via internet meer.....
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2014, 22:42:33 »
Ik heb een hele tijd geen gebruikt gemaakt van toegang vanaf buiten. Nu je het zegt denk ik dat het sinds het nieuwe ziggo modem/router (voorheen had ik alleen een modem van ziggo) niet meer werkt.

Bridgen maakt het inderdaad allemaal weer wat complexer. Als het in de Ubee zit, hoe kan ik dit dan oplossen?

Thanks!
  • Mijn Synology: DS1817+
  • HDD's: 6 x HDD - 1 x SSD
  • Extra's: 16gb

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 177
  • -Ontvangen: 2634
  • Berichten: 16.311
Re: Ook geen toegang via internet meer.....
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2014, 23:18:50 »
Als de Ubee in brugmode staat, verwacht ik niet dat je het forward menu kunt zien. In brugmode moet het buitenste RTR ledje uit zijn.

Staat hij nog steeds in router (RTR) mode, dan de helpdesk in brugmode laten zetten.

of

Een dmz instellen naar je 2e router. Dat werkt ook goed zolang je verder niets op de Ubee aansluit.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac


 

Download station werkt niet meer

Gestart door DiedrichBoard Download Station

Reacties: 14
Gelezen: 15187
Laatste bericht 02 april 2016, 11:22:09
door Doubleyoucool
Spotweb werkt niet meer na upgrade DSM 5.2

Gestart door sprokkieBoard Spotweb

Reacties: 37
Gelezen: 17828
Laatste bericht 18 mei 2016, 19:03:08
door extreme21
DSM niet bereikbaar via poort 5000 via internet (Zyxel VMG8324-B10A) - SOLVED

Gestart door ed1973Board DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 8
Gelezen: 6203
Laatste bericht 30 mei 2015, 13:35:02
door Birdy
Is EZ-Internet gek geworden?

Gestart door BrioletBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 5
Gelezen: 2143
Laatste bericht 30 juni 2015, 11:58:03
door Briolet
NAS niet meer bereikbaar buiten netwerk na migratie

Gestart door marathonBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 7
Gelezen: 2093
Laatste bericht 20 augustus 2015, 15:03:33
door marathon