Ik kan me soms wel die paar haren die ik nog heb, uit mijn kop trekken zo'n spijt heb ik van de koop van bovenstaande NAS'sen. Als je in dit forum leest, verwonder je je over de vele problemen en dat zegt mij dan alweer genoeg. Ik doe er geen extreme dingen mee, maar host er drie bladzijden mee, speel er via een media speler films en muziek mee af en dat is het wel zo'n beetje.
Als je het probleem van de e-mail via outlook aankaart, weten een heleboel mensen niet waar je het over hebt, omdat ze webgebaseerde e-mail (met roundcube) gebruiken. De ondersteuning is via dit forum sowieso erg slecht. Er zitten hier een paar nerts die het allemaal wel schijnen te weten, maar dit niet goed kunnen overbrengen op een beginnend gebruiker.
- Dan heb je de e-mail via outlook goed werkende en dan werkt dat plotsklaps "ineens" niet meer
- E-mail via rondcube versturen wil ook moeilijk omdat iedere keer localhost.nl achter het e-mail adres staat
- Dan kom je plotsklaps niet meer in de NAS, omdat schijnbaar het wachtwoord verkeerd is
- Dan "ziet" de NAS één of meerdere externe USB-schijven niet meer
Het is al met al geen succes die Synology NAS'sen. Zodra ik weer wat geld heb, ga ik op zoek naar een ander merk NAS die niet zo vreemd doet(n).
-= GensNet =-