Sinds vandaag werkt mijn 2-weg verificatie via mobiele telefoon niet meer en kan ik niet meer inloggen met mijn admin account. Normaal gesproken kun je een noodcode aanvragen maar nu verschijnt de melding dat het limiet is overschreden en kan ik dus verder niks. 
Ik heb sinds vanmiddag exact hetzelfde probleem!

Ik heb net even contact opgenomen met mijzelf..... ik weet het ook niet!

Kan iemand vertellen hoe dit werkt, snap niet dat je een limiet - hoeveel keer is dit eigenlijk - hebt op een NOODcode! Stel je voor dat je maar 10x per jaar 112 zou mogen bellen....
Ik ben best bereid om een ctr-alt-del te doen op mijn NAS, maar welke fratsen moet ik dan weer uithalen na een reboot, of is DSM 5.0 wel zo slim om alles in takt te laten?
Hoe kan ik de notificatie naar mijn telefoon weer herstellen? De laatste tijd werkte dit helemaal niet meer.
Ben je net een beetje leuk weg van de kade, Ben je weg, gaat het anker alweer uit ~ A&DM 