Auteur Topic: .  (gelezen 2475 keer)

SanderSpecs

  • Gast
.
« Gepost op: 01 juni 2014, 14:29:54 »
.

Gemarkeerd als beste antwoord door Gepost op 21 december 2025, 14:19:12

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1463
  • -Ontvangen: 8311
  • Berichten: 44.993
    • Truebase
Re: LAN led uit
« Reactie #1 Gepost op: 01 juni 2014, 14:32:51 »
  • Beste antwoord ongedaan maken
  • 1 - UTP Kabel al vervangen ?
    2 - Je NAS op een andere poort zetten van je switch of router ?
    3 - Reset uitvoeren:
    http://www.synology.com/nl-nl/support/faq/127


    CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
    DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.3.2-86009
    DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-4   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-14
    BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.3-65646                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-14

    SanderSpecs

    • Gast
    Re: LAN led uit
    « Reactie #2 Gepost op: 01 juni 2014, 14:36:48 »
    .

    Offline Birdy

    • Global Moderator
    • MVP
    • *
    • Bedankjes
    • -Gegeven: 1463
    • -Ontvangen: 8311
    • Berichten: 44.993
      • Truebase
    Re: LAN led uit
    « Reactie #3 Gepost op: 01 juni 2014, 14:44:26 »
    Wel gelezen ?
    Citaat
    Merk op dat de harde schijf niet geformatteerd wordt en u hoeft dus niet bang te zijn gegevens te verliezen.

    Lees deze ook even punt 2
    Citaat
    Het wachtwoord van de administrator en de netwerkinstellingen opnieuw instellen:
    http://www.synology.com/nl-nl/support/tutorials/493#t2


    CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
    DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.3.2-86009
    DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-4   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-14
    BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.3-65646                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-14

    SanderSpecs

    • Gast
    Re: LAN led uit
    « Reactie #4 Gepost op: 01 juni 2014, 14:52:52 »
    .

    Offline Birdy

    • Global Moderator
    • MVP
    • *
    • Bedankjes
    • -Gegeven: 1463
    • -Ontvangen: 8311
    • Berichten: 44.993
      • Truebase
    Re: LAN led uit
    « Reactie #5 Gepost op: 01 juni 2014, 15:09:05 »
    Wat je zou kunnen doen om te testen is (als je nog een schijf(je) ter beschikking hebt):
    De 2 schijven eruit halen (volgorde wel even merken).
    Een andere schijf erin en dan kijken of het ledje dan wel brand en kijken of DSAssistant je DS kan vinden.
    (eventueel even je Firewall/AV uitzetten op je PC.

    En ook eventueel een moederbord test uitvoeren en dan ook letten op LAN ledje.
    http://www.synology.com/nl-nl/support/faq/366


    CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
    DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.3.2-86009
    DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-4   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-14
    BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.3-65646                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-14