Hallo,
Ik ben al bijna een jaar in het bezit van mijn synology nas, maar heb tot heden me mail nog niet werkend gekregen (op de manier zoals dit hoort). Ik kan mails versturen en die worden verstuurd volgens roundcube maar de ontvanger krijgt ze niet, dus dit werkt gewoon niet en ik kan geen mails ontvangen.
Mijn mail heeft altijd gewerkt maar dit kwam door de rollernet fallback server. Echter ontvang ik wel eens grote mails waardoor rollernet de boel blokkeert en ik betalen moet om het limiet omhoog te krijgen en de mail weer werkend te krijgen.
Vandaag weer een mail ontvangen van rollernet en daarom heb ik besloten toch maar eens te gaan stoeien met mijn mail zodat dit op de normale manier werkt.
Paar dingen die om duidelijk te maken wat ik tot nu toe al gedaan heb.
Ik heb al verschillende handleiding bijlangs geweest en tot heden dus nog geen succes gehad.
Mijn provider is SKV dat is een plaatselijk provider van Veendam.
Alles wat met zwart gemakeerd is daar staat dus mijn eigen domein.nl
Hier een aantal print screens van hoe de mailserver ingesteld staat
Hostnaam is dus mijn eigen domein.
De SMTP Relay is dus van SKV en heb ik van hun website afgehaald.




Mijn domein staat geregistreerd bij hostnet. Hier heb ik de DNS als volgt ingesteld

In roundcube staat het als volgt ingesteld
Dit is de beheerdersinstellingen

Dit is instellingen

Ik heb ergens gelezen dat in roundcube de smtp van me domein moet staan in mijn geval smtp.hostnet.nl maar dit werkt ook niet.
Wanneer ik me eigen smtp gebruik zegt hij mail verzonden, echter komen deze niet aan.
Wanneer ik smtp van hostnet gebruik blijft hij maar draaien en lukt het niet om de mail te verzenden.
Tot slot staan deze poorten open in de router

Heel graag hulp, want ik ben echt radeloos.
Eventueel zou iemand mij via teamviewer mogen helpen om beter het probleem uit te zoeken.
Alvast bedankt voor de tijd en moeite
