Auteur Topic: SMTP server - verificatie mislukt  (gelezen 3360 keer)

Offline TopGear_1542

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 70
  • -Ontvangen: 14
  • Berichten: 266
SMTP server - verificatie mislukt
« Gepost op: 28 september 2016, 11:44:19 »
Ik gebruik Mailplus om mail op te halen bij mijn mailprovider en een backup te maken.

Nu ben ik laatst bezig geweest met het opruimen van mijn NAS en heb daarbij ook een aantal pakketten verwijderd.
Aan de SMTP instellingen heb ik niets verandert, daarnaast kan ik ook gewoon inloggen bij mijn mailprovider met
dezelfde gegevens. Om die reden ben ik bang dat er een ondersteunend pakket is dat ik heb kunnen verwijderen
zonder dat DSM heeft aangegeven dat Mailplus (of een ander pakket) dat gebruikt.

Heb al uitgebreid gezocht en kan niets vinden. Heeft iemand een idee of bovenstaande kan kloppen, en zo ja,
om welk pakket kan het gaan?
DS918+, DS713+, DS215J


 

kan geen mail meer versturen na KPN smtp relay offline?

Gestart door rcvdveenBoard Zarafa

Reacties: 3
Gelezen: 6646
Laatste bericht 17 november 2015, 16:40:03
door Birdy
SMTP poort wijzigen

Gestart door dmerkenhofBoard Mail Station

Reacties: 5
Gelezen: 4928
Laatste bericht 04 juni 2009, 10:48:30
door RedHunter
afwijkende SMTP relay voor specifiek domein

Gestart door Richard67Board Mail Server

Reacties: 0
Gelezen: 1092
Laatste bericht 11 december 2017, 23:23:12
door Richard67
IP Block oplossing voor SMTP, IMAP & POP brute force aanvallen

Gestart door remvsBoard Algemeen

Reacties: 3
Gelezen: 4018
Laatste bericht 02 november 2013, 01:43:27
door remvs
SMTP relay werkt niet meer

Gestart door mknopsBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 10
Gelezen: 5770
Laatste bericht 18 november 2014, 20:55:45
door mknops