Auteur Topic: Geen help in Moments  (gelezen 1474 keer)

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 181
  • -Ontvangen: 2699
  • Berichten: 16.718
Geen help in Moments
« Gepost op: 18 september 2018, 09:29:47 »
Mij viel gisteren op dat de help pagina wit blijft als je hem vanuit moments oproept. Maar dan alleen als je moments via een alias oproept. Dus als je ingelogd was via "mijnnas.nl/moments". Moments opent dan een nieuw tabblad waar normaliter het hele help systeem verschijnt. Wanneer ik inlog via de DSM omweg gaat het wel goed. (Getest met Safari en Chrome op een mac)

Vanuit een alias opgeroepen blijft de pagina wit, maar als ik het stuk "/moments/" uit de url wis, laad de pagina wel goed. Bij Drive werkt het wel goed bij een alias inlog.

Ik heb hier gisteren al een ticket voor aangemaakt, omdat ik niet denk dat dit specifiek voor mijn computer is. Klopt dat? Gaat het bij andere ook mis als je niet via dsm inlogt, maar rechtstreeks via een alias.

NB: De help roep je op via het menu in de ronde cirkel helemaal linksonder op het scherm.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 181
  • -Ontvangen: 2699
  • Berichten: 16.718
Re: Geen help in Moments
« Reactie #1 Gepost op: 19 september 2018, 09:22:25 »
Ik kreeg gisteren een bevestiging dat Synology deze fout ook ziet en hij nog niet gemeld is. Dan verwacht je toch dat ze dit gaan oplossen. Maar nee, ik kreeg vanochtend de volgende mail.

Citaat
Well I just see that you disagree for any transfer outside europe, and our developers are based at Taiwan.

For escalating this ticket I need your autorization. I just sent you a request for this.

waiting for your return,

Wat heeft dit nu met een bugreport van doen? Ik ga hier niet op reageren. Synology zou toch zelf moeten willen dat hun software bugfree is?
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac

Offline Hofstede

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 12
  • -Ontvangen: 1467
  • Berichten: 6.150
Re: Geen help in Moments
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2018, 09:28:56 »
Het lijkt er op dat zij jouw bugrapport zonder jouw toestemming niet mogen doorsturen naar Taiwan in verband met de GDPR regels.
Dus jij moet toestemming geven dat jouw bugrapport met jouw data door mag naar Taiwan. Is toch geen probleem?



 

[RAID 5] SPARE of Geen spare kiezen

Gestart door michaBoard NAS hardware vragen

Reacties: 4
Gelezen: 6330
Laatste bericht 28 april 2010, 14:52:12
door micha
Geen ondertitels

Gestart door KasBoard Android Apps

Reacties: 16
Gelezen: 4322
Laatste bericht 10 januari 2021, 21:52:00
door DSGebruiker
geen USB DAC meer in DSM 7?

Gestart door TienBoard Synology DSM 7.0

Reacties: 8
Gelezen: 3523
Laatste bericht 15 oktober 2021, 09:51:08
door hoorna
VERPLAATST: Programma geïnstalleerd vanuit Package Center echter geen Icoontje beschikbaar

Gestart door BirdyBoard 3rd party Packages

Reacties: 0
Gelezen: 2684
Laatste bericht 30 oktober 2021, 16:37:18
door Birdy
VERPLAATST: Geen toegang tot \\"Naam NAS"\"Naam map"

Gestart door BirdyBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 5180
Laatste bericht 14 mei 2022, 16:43:00
door Birdy