Auteur Topic: Synology chat Application (Support Centrale)  (gelezen 1287 keer)

Offline Elisa9180

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Synology chat Application (Support Centrale)
« Gepost op: 22 oktober 2019, 12:11:39 »
Hey leden,

Ik gebruik de Chat applicatie van synology bij mijn klanten.
Nu iedere klant heeft zijn eigen synology en chat applicatie.

Is het ergens mogelijk dat mijn synology chat als centraal punt kan worden gebruikt.
zodat ik alle chats binnen krijg van mijn klanten op mijn synology

Soort van helpdesk

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 181
  • -Ontvangen: 2702
  • Berichten: 16.725
Re: Synology chat Application (Support Centrale)
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2019, 12:43:09 »
Nee. Je moet een eigen account hebben bij de Chat server.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac

Offline Elisa9180

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Re: Synology chat Application (Support Centrale)
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2019, 12:46:23 »
Dat heb ik natuurlijk das nu niet het probleem aangezien ik zelf de beheerder ben.
Is het eventueel mogelijk om dan met een BOT deze dan door te sturen ?


Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 181
  • -Ontvangen: 2702
  • Berichten: 16.725
Re: Synology chat Application (Support Centrale)
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2019, 14:22:35 »
Natuurlijk heb je zelf een eigen account. Ik bedoel de gebruikers waarmee gechat wordt.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac

Offline Hofstede

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 12
  • -Ontvangen: 1467
  • Berichten: 6.150
Re: Synology chat Application (Support Centrale)
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2019, 14:40:26 »
Gebruiken jouw klanten zelf intern de chat applicatie? Dan wordt het volgens mij lastig want zover ik weet kun je de desktop applicatie niet met twee verschillende chat servers laten communiceren.
Anders moet je voor elke klant een account aanmaken op jouw eigen chat server, jouw chat server beschikbaar maken op het internet (bijvoorbeeld via QuickConnect) en de desktop applicatie bij de klant koppelen aan jouw chat server.


 

Hitron CGNV4 wifi/Router + Synology

Gestart door ApacheBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 11
Gelezen: 27266
Laatste bericht 19 juli 2015, 10:25:04
door Apache
Twee Synology DS214 aan elkaar koppelen

Gestart door HaanBoard Data replicator & overige backupsoftware

Reacties: 9
Gelezen: 8097
Laatste bericht 20 september 2015, 20:18:41
door Haan
Synology helpdesk vraagt mij om admin wachtwoord voor troubleshooting???

Gestart door vischpBoard NAS hardware vragen

Reacties: 25
Gelezen: 29194
Laatste bericht 16 december 2015, 20:12:47
door Pippin
Synology DS216play

Gestart door Sofie1985Board NAS hardware vragen

Reacties: 2
Gelezen: 2889
Laatste bericht 31 januari 2016, 22:10:56
door Birdy
overstap KPN glasvezel; geen toegang tot Synology meer

Gestart door MadeboBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 9
Gelezen: 6008
Laatste bericht 11 april 2016, 22:38:16
door Madebo