Auteur Topic: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....  (gelezen 2682 keer)

Offline Heula

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 39
Sinds een aantal dagen heb ik weer last van de melding "Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer een andere provider" wanneer ik een nieuwe serie wil toevoegen aan Sickchill op mijn Synology DS418 NAS.

Ik heb dit eerder gehad en toen was het opgelost door IPv6 uit te zetten. Deze staat nog steeds uit dus ik heb nu geen idee wat ik nog kan doen.
Een herstart van de NAS werkt in ieder geval niet. Verder werkt Sickchill prima.

SickChill Info:
Branch: master
Commit: abc6aab554715e57cf1668627a1f57f5b1ed4588
Version: v2018.12.24-1
Database Version: 44.0
Python Versie: 2.7.14 (default, May 28 2018, 15:28:11) [GCC 4.9.4 20150629 (prerelease)]
SSL Versie: OpenSSL 1.0.2n 7 Dec 2017

Mogelijk heeft iemand nog een idee wat het kan zijn?

Alvast bedankt.
  • Mijn Synology: DS418

Offline bronstijn

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 7
  • -Ontvangen: 5
  • Berichten: 53
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2018, 13:10:19 »
Bij mij werkte een restart van de modem/router...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
  • Mijn Synology: DS418/212j
  • HDD's: 2 x WD40EFRX-68WT0N0
  • Extra's: 2 x WD20EARX-00PASB0

Offline Heula

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 39
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2018, 14:14:47 »
Dat heb ik ook al geprobeerd zonder succes.
  • Mijn Synology: DS418

Ben(V)

  • Gast
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #3 Gepost op: 31 december 2018, 16:14:42 »
Heb je al gekeken of www.TheTVDB.com misschien tijdelijk offline is(of was)?

Offline Heula

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 39
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #4 Gepost op: 31 december 2018, 16:16:33 »
Ja, ook gedaan. Tvdb is gewoon bereikbaar.
  • Mijn Synology: DS418

Ben(V)

  • Gast
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #5 Gepost op: 31 december 2018, 16:19:50 »
En je kunt die serie daar gewoon vinden?
Als dat zo is blijft alleen de optie over dat je Nas het internet niet kan bereiken.
Controleer eens of hij wel kan zoeken naar DSM updates (in controle panel).

Net even gechecked met mijn eigen SickChill en geen enkel probleem met zoeken naar een nieuwe serie.

Offline Heula

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 39
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #6 Gepost op: 31 december 2018, 16:22:34 »
Ja alles wat ik zoek staat op tvdb. Downloaden met sickchill gaat prima dus het lijkt dat sickchill geen verbindings issue heeft.
  • Mijn Synology: DS418

Offline Heula

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 39
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #7 Gepost op: 31 december 2018, 16:46:27 »
Geen idee waarom maar nu wordt alles ineens weer wel gevonden. Ik heb niets aangepast oid.
Raar maar waar, het werkt weer.

Bedankt voor het meedenken en een fijne jaarwisseling allemaal.
  • Mijn Synology: DS418

Offline Nelissuh

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 54
  • -Ontvangen: 82
  • Berichten: 590
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #8 Gepost op: 02 januari 2019, 10:09:36 »
Het lijkt op dit probleem wat ik in SickRage had. Zie hier voor de oplossing:

https://www.synology-forum.nl/sickrage/tvdb-'search-timed-out-try-again-or-try-another-indexer'-en-nu/msg182853/#msg182853

Wellicht werkt het bij Sickchill hetzelfde.
Main: DS920+ / 4 GB RAM / 3x Seagate IW 16TB SHR - DSM7.1
Offsite backup: DS214 1x WD Red 4TB - DSM6.2

Ben(V)

  • Gast
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #9 Gepost op: 02 januari 2019, 12:06:47 »
Ach Tvdb is wel eens niet bereikbaar, gewoon een kwestie van later nog eens proberen.


 

berichtgeving naar nieuwe gebruiker niet goed

Gestart door Arjen van den BrinkBoard Algemeen

Reacties: 1
Gelezen: 3667
Laatste bericht 03 februari 2010, 07:10:16
door thecell
Nieuwe NAS met nieuwe harddisks + overnemen settings oude nas

Gestart door AsterixxxBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 4
Gelezen: 1290
Laatste bericht 09 november 2017, 10:51:42
door Birdy
website overzetten naar een nieuwe andere NAS

Gestart door rozeBoard Web Station

Reacties: 6
Gelezen: 2176
Laatste bericht 29 april 2018, 20:27:18
door roze
Twee nieuwe harde schijven

Gestart door Wilma88Board NAS hardware vragen

Reacties: 15
Gelezen: 3218
Laatste bericht 31 oktober 2018, 21:29:18
door Birdy
Nieuwe NVR NAS kan niet aanmelden op quickconnect

Gestart door joeygBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 7
Gelezen: 1262
Laatste bericht 10 mei 2019, 10:55:48
door joeyg