Auteur Topic: Beeld wipt  (gelezen 2277 keer)

Offline rjcorbeau

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 8
Beeld wipt
« Gepost op: 17 maart 2012, 18:21:26 »
Wie kent dit probleem.
Geruime tijd werk ik met surveillance station en 3 cams van D-link DCS 2121.
Als ik via de software van d-link de cams benader dan wipt het beeld om de +/-30seconden omhoog.
Motion detection is daarom niet te gebruiken en daar is het een en ander wel voor aangeschaft.
Hetzelfde met de software van Synology.
Echter als ik de DS110j uitzet is het probleem opgelost en kan ik via de software van d-link zonder problemen kijken.
De nas heb ik ook al op een andere plaats neergezet ,meters bij de router vandaan maar helaas.
Dit probleem heb ik zowel bij een Sitecom als bij de Asus router zowel bedraad als wireless.

Wie helpt mij?

Offline Dennis99

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 21
Re: Beeld wipt
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2012, 09:45:04 »
Ik had dit ook, bij mij werkte het om alle instellingen in Surveillance in te stellen en dit op te slaan.
Als dat gedaan is gewoon rechtstreeks inloggen op je camera en deze opnieuw opstarten.

Als het goed is werkt het nu weer.

Offline rjcorbeau

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 8
Re: Beeld wipt
« Reactie #2 Gepost op: 20 maart 2012, 09:52:22 »
Dennis,

bedankt voor de reactie,
Vanmiddag ga ik dit uitproberen. :D

Offline rjcorbeau

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 8
Re: Beeld wipt
« Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2012, 08:49:46 »
Beste Dennis,

Ook een nieuwe Synology DS212J uitgeprobeerd deze geeft hetzelfde probleem.
Cam instellingen gedaan via de nas en opgeslagen.
Helaas het beeld is niet stabiel.
Weet jij of er ook een helpdesk is.
Ik heb een contactformulier met de klacht ingevuld maar tot nu toe geen reactie.

alvast bedankt

Offline Dennis99

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 21
Re: Beeld wipt
« Reactie #4 Gepost op: 21 maart 2012, 09:58:30 »
Support is te bereiken onder 0900-7966564 misschien is dat sneller.

Even voor de zekerheid: heb je alles ingesteld op de nas mbt camera's daarna stroom van de camera afhalen en 10 sec. later weer erop. Bij mij was dat de oplossing, dacht eerst dat mijn cam kapot was maar het bleek dat bij het opslaan van de cam configuratie in de Nas ergens een fout ontstaat in de verbinding naar de cam.

Offline rjcorbeau

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 8
Re: Beeld wipt
« Reactie #5 Gepost op: 27 maart 2012, 08:31:46 »
Beste Dennis,
Synology erkend het probleem met de cams van d-link,ze hebben het nog in onderzoek.
Zolang heb ik echter niet gewacht en ik heb een downgrade naar DSM 3.2 uitgevoerd.
De laatste versie van 3.2 heb ik gedownload van hun FTP site.
Alles werkt nu weer als vanouds.

Bedankt voor het meedenken.
Raymond


 

Volledig beeld met ondertiteling

Gestart door ppeeters11Board Video Station

Reacties: 1
Gelezen: 1936
Laatste bericht 27 oktober 2014, 12:25:46
door CDLX
EM6325 wel beeld bij testen verbinding maar in overzicht "verbinding verbroken"

Gestart door Richard60Board Surveillance Station

Reacties: 4
Gelezen: 3232
Laatste bericht 16 september 2017, 12:57:20
door Birdy
Haperend (bufferend) beeld bij afspelen van nas bestanden op PC

Gestart door playboyzalmBoard Media Streaming mods

Reacties: 13
Gelezen: 7693
Laatste bericht 25 augustus 2017, 16:47:40
door playboyzalm
beeld te groot bij openen file station

Gestart door deregtBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 12
Gelezen: 4963
Laatste bericht 05 februari 2015, 15:57:40
door Birdy
Geen beeld bij liveweergave en opname speler doet het niet

Gestart door apmaat57Board Surveillance Station

Reacties: 1
Gelezen: 3840
Laatste bericht 01 januari 2015, 20:04:31
door Undertaxxx25