Auteur Topic: Geen Melding op mobiel,Pushservice en E-mail bij detectie Surveillance  (gelezen 1359 keer)

Offline Freewilly

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Handleiding van https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/Surveillance/help/SurveillanceStation/notification_push_service
gevolgd.
Test bericht verzenden gaat goed en wordt netjes ontvangen op mijn mobiel zowel de Pushservice als een E-mailmelding.
Bij Melding/Regels alles van de Camera aangevinkt.
Bij een testje wordt er netjes een opname gemaakt maar ik krijg maar geen melding op mijn mobiel ook niet via de e-mail terwijl de test berichten wel goed gaan.
Tevens heb ik poort 8089 open staan
Ook bij gekoppelde apparaten zie ik netjes mijn mobiel staan.

Wie kan mij verder helpen?


 

Geen foto op ipad

Gestart door AnonymousBoard Photo Station / Photos

Reacties: 1
Gelezen: 2705
Laatste bericht 20 oktober 2010, 18:57:23
door Björn
Geen toegang tot NAS buiten mijn netwerk

Gestart door henkvvBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 15
Gelezen: 6661
Laatste bericht 24 januari 2016, 16:27:01
door henkvv
bestand downloaden uitschakelen = geen thumbnails?

Gestart door mauraBoard File Station

Reacties: 6
Gelezen: 2802
Laatste bericht 31 maart 2016, 08:39:27
door Birdy
Phillips tv ziet nas maar geen inhoud

Gestart door Rein84Board Smart TV apps

Reacties: 9
Gelezen: 8077
Laatste bericht 04 mei 2016, 22:14:00
door Ben(V)
OpenVpn geen internet

Gestart door AlbelBoard VPN Server

Reacties: 3
Gelezen: 2711
Laatste bericht 01 mei 2017, 18:05:48
door Birdy