Auteur Topic: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect  (gelezen 3908 keer)

Offline Kami-Sama

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 4
Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
« Gepost op: 28 september 2011, 14:26:02 »
Hoi,

Om een of andere reden werkt de scheduler niet in de SS.

Zodra ik het opname schema invul als "Opname met bewegingsdecetie" en ik stel dit in voor de hele dag, de hele week (24/7), werkt alles prima.

Zodra ik echter een schema maak, dus sommige dagen / tijden wel, andere dagen / tijden niet, dan neemt deze geen beelden op.

Zijn hier issues mee? Zo niet bekend, dan wil ik dit aanmelden als bug in de software.

Ik hoor graag wat anderen hiermee ervaren.

Ik gebruik overigens 2 Eminent 6564 camera's.

Offline dewagt

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 9
Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2011, 20:40:08 »
Ik had eergisteren ook een schema ingesteld voor continue opnamen. Maar uiteindelijk is er niets opgenomen. Ik was dus ook zoekende waarom dit gebeurt.

Offline bytecrusher

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
« Reactie #2 Gepost op: 07 oktober 2011, 11:01:40 »
Hoi ik ervaar hetzelfde probleem. Wanneer ik de opnameschema gebruik in combinatie met de bewegings detectie werkt dit maar voor 1 dag wanneer ik weer de vensters opnieuw instel voor de bewegingdetectie werkt het voor die dag weer. Erg vreemd.

Ik heb DSM 3.2 -1922 draaien op mijn synology.

Offline The_Matrix1976

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 1
Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
« Reactie #3 Gepost op: 07 oktober 2011, 23:17:43 »
Hallo

Ik heb dus het zelfde probleem als ik de scheduler instel dan werkt 1 dag.
De volgende dagen werkt hij niet meer.
Er schijnt een bug in het programma te zitten en wordt als het goed is opgelost.
Zie volgende link

http://forum.synology.com/enu/viewtopic ... 82&t=41279

Groeten

Offline bytecrusher

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
« Reactie #4 Gepost op: 31 oktober 2011, 15:15:58 »
Citaat van: "The_Matrix1976"
Hallo

Ik heb dus het zelfde probleem als ik de scheduler instel dan werkt 1 dag.
De volgende dagen werkt hij niet meer.
Er schijnt een bug in het programma te zitten en wordt als het goed is opgelost.
Zie volgende link

http://forum.synology.com/enu/viewtopic ... 82&t=41279

Groeten

Inmiddels het fora doorgenomen en er is meerdere malen over een patch gesproken.
Echter kan deze zover ik lees alleen worden verkregen door een support ticket aan te maken.
Dit lijkt me niet de optimale manier. Mocht ik het via het officiele kanaal willen doen.

Kan Synology NL misschien hier iets in betekenen???
Van een Beta versie kan ik het verwachten dat er bugs in zitten maar in een final release moeten de grootste bugs toch wel gevonden zijn...toch? Nog te meer omdat er geen goede work-around is gevonden.

Offline bytecrusher

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
« Reactie #5 Gepost op: 02 november 2011, 15:53:43 »
Inmiddels een update gedaan naar versie DSM 3.2-1944 en het probleem wat ik had is verholpen de bewegingsdetectie blijft nu wel gewoon werken. Dus mijn eerdere verhaal is komen te vervallen. :D


 

Spotweb android probleem

Gestart door pacecalBoard Spotweb

Reacties: 4
Gelezen: 4354
Laatste bericht 22 oktober 2011, 16:31:23
door caveman
SurveillanceStation client - host probleem

Gestart door abekaroeBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 4
Gelezen: 2350
Laatste bericht 23 januari 2014, 12:48:53
door abekaroe
Probleem met htaccess op DS107

Gestart door chouffieBoard Web Station

Reacties: 4
Gelezen: 4245
Laatste bericht 02 februari 2009, 09:24:21
door perzik
hHyper Backup probleem.

Gestart door TonVHBoard Data replicator & overige backupsoftware

Reacties: 7
Gelezen: 1503
Laatste bericht 29 september 2019, 11:21:22
door TonVH
Probleem bij overstap van cloud station naar Synology Drive

Gestart door error33Board Cloud Station & Drive

Reacties: 5
Gelezen: 1681
Laatste bericht 13 december 2020, 18:03:24
door error33