Mensen, de reactie binnen van Synology. Zie onderstaand gedeele uit hun email. Zoals in het interpreteer komt mijn foutmelding van een van de aangegeven
Third Party progs. Van de aangegeven programma's gebruik ik inderdaad NZBget, CouchPotato, AdvancedPowerManager en Synobox. Die gaan er bij een volgende update voor de zekerheid dus even van af en er weer op. Die procedure is veel gemakkelijker dan wat Synology voorsteld, namelijk een volledige reset. Enfin, lees maar. Wel een redelijk snel antwoord van ze trouwens, daar kun je niks van zeggen, prima!. Allemaal bedankt voor het meedenken.
Hi Leo,
We check there are some third party software installed in Diskstation, like
AdvancedPowerManagerbaseutils
compressionutils
CouchPotatocouchpotatoserver
Current Connection
headphones
mc
MovieGrabber
nzbconfig
nzbgetpythonutils
SABnzbd
SynoBoxSince it might cause system to be abnormal especially in DSM update, and we do not official support third party software. If it happens next time, to exclude this factor, you may have to perform a hard reset to re-install DSM onto the system again via Synology Assistant.
[To perform a hard reset]
1. Press the “RESET” button and hold it for about 4 seconds. Release the button when the Synology Disk Station emits a beep sound then immediately press the “RESET” button and hold it for about 4 seconds again. The system should emit multiple beeps.
2. Run Synology Assistant to reinstall DSM onto the diskstation. It will display Configuration Lost in status and need to re-install DSM. You can refer to this FAQ:
http://www.synology.com/support/tutorials_show.php?q_id=493&lang=enu#t3** Note: the data from the volume will NOT be deleted after performing this step.
Otherwise, if you have a spare disk, you can install it on to DS, run fresh DSM installation and see how is the result.
Sincerely,
...............