Auteur Topic: Na update DSM -1 of meer abnormale gebruikers gevonden in het verificatiebestand  (gelezen 6200 keer)

Offline Gerard 1

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 60
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 74
    • abcd
Beste forumleden,

Nadat ik gisteren het DSM heb ge-update naar de nieuwste versie krijg ik de melding " Er werden een of meer abnormale gebruikers gevonden in het verificatiebestand " . Het gaat hierbij om de meldingen zoals ik deze als screenshot heb toegevoegd. Ik begrijp niet waarom en hoe ik het kan oplossen. Blijkbaar is er sprake van GEVAAR.....Wie van jullie zou me hier verder mee kunnen helpen ?
Alvast hartelijke dank daarvoor !!

Met vriendelijke groet,

Gerard
  • Mijn Synology: 215j-918+
  • HDD's: 2x4WDred+4x4 Seagate

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1463
  • -Ontvangen: 8311
  • Berichten: 44.993
    • Truebase
Niet handig om een printscreen in een PDF te zetten, je moet dan eerst downloaden en daarna openen.
Heb dit gewijzigd.


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.3.2-86009
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-4   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-14
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.3-65646                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-14

Offline Robstar

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 27
  • -Ontvangen: 38
  • Berichten: 254
DS216Play - DSM 6.2-1
DS211J offsite backup - DSM 6.1.3
RT1900ac - SRM-1.2.1

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1463
  • -Ontvangen: 8311
  • Berichten: 44.993
    • Truebase
De overige PDF's, die je later kennelijk hebt toegevoegd, ook vervangen door printscreens.


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.3.2-86009
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-4   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-14
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.3-65646                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-14

Offline Gerard 1

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 60
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 74
    • abcd
Zou dus betekenen dat ik een ticket moet aanvragen en zij het via de externe toegang voor mij ook kunnen oplossen?
  • Mijn Synology: 215j-918+
  • HDD's: 2x4WDred+4x4 Seagate

Offline Robstar

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 27
  • -Ontvangen: 38
  • Berichten: 254
Je kan de melding in security advisor ook uitschakelen. Nadat Synology het bij mij opgelost had, kwam enige tijd later de melding terug, en heb deze toen uitgeschakeld.
DS216Play - DSM 6.2-1
DS211J offsite backup - DSM 6.1.3
RT1900ac - SRM-1.2.1

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1463
  • -Ontvangen: 8311
  • Berichten: 44.993
    • Truebase
Zou dus betekenen dat ik een ticket moet aanvragen en zij het via de externe toegang voor mij ook kunnen oplossen?
Dat lijkt mij wel handig als je ze niet meer in gebruik zijn dus.......


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.3.2-86009
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-4   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-14
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.3-65646                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-14

Ben(V)

  • Gast
Je kunt ook gewoon even nadenken.
Als die users gewoon door de packages aangemaakt zijn die je in gebruik hebt of in gebruik hebt gehad is er uiteraard niets aan de hand.

Staat ook duidelijk in de melding, is dus alleen een probleem als je ze niet herkent.

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 182
  • -Ontvangen: 2749
  • Berichten: 16.869
Dat staat toch ook in het 2e screenshot: Er is alleen actie nodig als de gebruikers door onbekenden aangemaakt zijn. Gezien de namen zijn ze van slecht onderhouden 3th party pakketten. In elk geval niet van onbekenden.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac


 

Nas niet meer goed bereikbaar na opnieuw aansluiten

Gestart door HelgaBoard Netwerk algemeen

Reacties: 34
Gelezen: 8926
Laatste bericht 27 februari 2025, 15:47:12
door Helga
NAS niet meer benaderbaar

Gestart door FlashhieBoard NAS hardware vragen

Reacties: 2
Gelezen: 2240
Laatste bericht 11 februari 2010, 18:02:59
door Flashhie
Sickbeard herkent plots de directories op de NAS niet meer

Gestart door marcelanalbersBoard SickBeard

Reacties: 9
Gelezen: 6785
Laatste bericht 16 mei 2018, 08:58:00
door robba
Windows 7 of 10 zien mijn NAS dS213+ niet meer.

Gestart door ron61Board Windows

Reacties: 2
Gelezen: 1321
Laatste bericht 02 april 2018, 23:05:13
door ron61
Automatisch wissen foto's werkt niet meer.

Gestart door BrioletBoard Android Apps

Reacties: 1
Gelezen: 1693
Laatste bericht 30 mei 2018, 13:09:24
door Briolet