Ik heb hetzelfde probleem sinds de update naar 4.3; de melding "de verbinding is mislukt. Controleer uw netwerkinstellingen". Heb mijn router gereset en alle port forwards opnieuw ingesteld en alle settings in DSM nagelopen, dit helpt echter niet.
Ook kan ik geen 3rd part package sources meer instellen; na het invoeren van naam en adres klik ik op opslaan en na enkele minuten kan ik weer de gegevens invoeren.
Daarbij krijg ik ook geen NZB's meer gedownload en werkt het DDNS systeem niet meer.
Heb jij de andere problemen die ik beschrijf ook?
Hopelijk is dit alles te fixen met 1 instelling die ik over het hoofd zie 
Bij mij is het probleem uiteindelijk opgelost; ik heb een service request aangemaakt bij Synology. Na vele mails met suggesties en vragen over mijn instellingen bleek het probleem niet simpel op te lossen.
Ik kreeg het verzoek een kernel log file te genereren en op te sturen dmv de volgende stappen:
[For user using DSM 3.0 or above]
1. Log into the DiskStation Manager as admin.
2. The URL will look similar to
http://192.168.xx.xx:5000/webman/index.cgi3. Add ?diagnose=debug to the URL so that-
http://192.168.xx.xx:5000/webman/index.cgi?diagnose=debug4. Press Enter to save the file
De reactie hierop was dat ik het probleem niet zelf kon oplossen en customer support via Telnet toegang nodig had tot mijn admin account (en niet een admin gelijk account). Hiervoor kreeg ik een lijst met instructies en gegevens die ze daarvoor nodig hadden, zoals het aanzetten van Telnet, het instellen van een tijdelijk admin wachtwoord, doorgeven van huidige ip adres, netwerk setup, een aantal poorten die ik moest forwarden , uitzetten van firewall etc.
Ik voelde me niet erg gemakkelijk hierbij maar heb mijn data partities onbereikbaar gemaakt vanaf de admin account en gemeld dat alles klaarstond voor ze. Na 2 dagen kreeg ik een email terug dat alles opgelost was en de NAS het weer helemaal deed.
Toen ik weer inlogde om te testen en de firewall weer aan te zetten, het admin wachtwoord te wijzigen, de schijven weer bereikbaar te maken etc. zag ik overigens dat er onsuccesvol meerdere pogingen gedaan waren vanaf vreemde ip adressen om in te loggen op de Synology...
Alles werkt nu echter weer normaal. Ik heb meerdere malen gevraagd wat ze gewijzigd hebben en wat de fout precies was maar de enige reactie die ik daarop gehad heb is dat alles nu goed is

Maargoed, ik ben blij dat het uiteindelijk is opgelost en de service van Synology vind ik super, het feit dat ze zoveel moeite doen om het te repareren en op alle emails reageren is echt top.

Dat ik nu niet weet wat er precies mis was neem ik voor lief, ik had er zelf toch niets aan kunnen doen.