Auteur Topic: EZ-Cloud account verwijderd??  (gelezen 9896 keer)

Dit onderwerp bevat een als beste antwoord gemarkeerd bericht. Klik hier om er direct naartoe te gaan.

Moris

  • Gast
EZ-Cloud account verwijderd??
« Gepost op: 17 maart 2012, 14:37:39 »
Ik geraak van buitenaf niet meer op mijn NAS, omdat mijn account is vervallen.
Nochtans heb ik aan alle voorwaarden voldaan  :?:

Hieronder ziet u de mail die ik kreeg vanuit Synology!

Beste gebruiker,

Mijn-naam.DSmyNAS.net is verstreken en wordt nu uit ons systeem verwijderd. DDNS
 hostnamen moeten om de 30 dagen worden bijgewerkt om te voorkomen dat ze van ons systeem worden verwijderd.
 
Als u de DDNS-service die Synology aanbiedt wilt blijven gebruiken, moet u deze dienst inschakelen op uw DiskStation.
 
met vriendelijke groeten,
Synology DDNS Service

Offline Robert Koopman

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 276
  • -Ontvangen: 1807
  • Berichten: 11.002
    • http://www.dwvbb.nl
Re: EZ-Cloud account verwijderd??
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2012, 14:41:39 »
Bestaat het officieel wel al 30 dagen?

Melding maken bij Synology is het enige wat je kan doen denk ik/
RS814+ : 3*WD60EFPX 6.2.4-25556 Update 7 SHR
RS815+ : 3*WD30EFRX 7.1.1-42962 Update 8 Btrfs

Offline Robert Koopman

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 276
  • -Ontvangen: 1807
  • Berichten: 11.002
    • http://www.dwvbb.nl
Re: EZ-Cloud account verwijderd??
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2012, 15:01:31 »
Bedenk me nu, heeft dit wel met Cloudstation van doen?
Dit is toch meer zo'n service als van DynDNS.com?
RS814+ : 3*WD60EFPX 6.2.4-25556 Update 7 SHR
RS815+ : 3*WD30EFRX 7.1.1-42962 Update 8 Btrfs

Moris

  • Gast
Re: EZ-Cloud account verwijderd??
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2012, 11:26:26 »
Intussen weer een nieuwe naam aangemaakt bij ezCloud (DDNS).
Ik hoop nu dat ze na 30 dagan deze weer niet verwijderen  :mrgreen:

Offline Robert Koopman

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 276
  • -Ontvangen: 1807
  • Berichten: 11.002
    • http://www.dwvbb.nl
Re: EZ-Cloud account verwijderd??
« Reactie #4 Gepost op: 22 mei 2012, 12:54:38 »
Citaat van: "Moris"
Intussen weer een nieuwe naam aangemaakt bij ezCloud (DDNS).
Ik hoop nu dat ze na 30 dagan deze weer niet verwijderen  :mrgreen:

Zie dat de naam die ik gekozen heb voor cloudstation nu ook vervallen is.
Ik gebruik geen DDNS service van Synology maar van DynDNS.org.
Kan ook nergens vinden bij Synology waar ik de naam kan resetten.
Vul ik het nummer van Cloustation in werkt het opeens wel weer goed.
Ik ga die naam maar niet meer activeren denk ik.

In heb begin werkte het vrij goed, nu twijfel ik er aan.
RS814+ : 3*WD60EFPX 6.2.4-25556 Update 7 SHR
RS815+ : 3*WD30EFRX 7.1.1-42962 Update 8 Btrfs

Offline raptile

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 66
  • -Ontvangen: 131
  • Berichten: 1.263
Re: EZ-Cloud account verwijderd??
« Reactie #5 Gepost op: 22 mei 2012, 17:44:38 »
Citaat van: "Robert Koopman"
Citaat van: "Moris"
Intussen weer een nieuwe naam aangemaakt bij ezCloud (DDNS).
Ik hoop nu dat ze na 30 dagan deze weer niet verwijderen  :mrgreen:

Zie dat de naam die ik gekozen heb voor cloudstation nu ook vervallen is.
Ik gebruik geen DDNS service van Synology maar van DynDNS.org.
Kan ook nergens vinden bij Synology waar ik de naam kan resetten.
Vul ik het nummer van Cloustation in werkt het opeens wel weer goed.
Ik ga die naam maar niet meer activeren denk ik.

In heb begin werkte het vrij goed, nu twijfel ik er aan.

Word je ddns wel goed geupdate door je synology?
Want dan zou hij niet mogen vervallen namelijk.
If UNIX isn\'t the solution, you\'ve got the wrong problem...

Is RAID hetzelfde als een backup?

Heeft het antwoord van een gebruiker je geholpen met het oplossen van je probleem?
Geef hem/haar een bedankje door op de bedankt knop te drukken!

Offline Robert Koopman

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 276
  • -Ontvangen: 1807
  • Berichten: 11.002
    • http://www.dwvbb.nl
Re: EZ-Cloud account verwijderd??
« Reactie #6 Gepost op: 22 mei 2012, 18:13:22 »
De update van Dyndns.org zie ik dagelijks in de log staan, niet dat het ip adres anders is geworden maar hij checkt dat blijkbaar dagelijks.
Hoe deze Synology naam wordt gecheckt weet ik eigenlijk niet precies, zie er nooit wat over verschijnen.
Maar twee clients omgezet naar dat nummer en dat werkt, vooralsnog, weer prima.
Werken met een naam is wat makkelijker dan met een nummer.
RS814+ : 3*WD60EFPX 6.2.4-25556 Update 7 SHR
RS815+ : 3*WD30EFRX 7.1.1-42962 Update 8 Btrfs

Offline raptile

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 66
  • -Ontvangen: 131
  • Berichten: 1.263
Re: EZ-Cloud account verwijderd??
« Reactie #7 Gepost op: 22 mei 2012, 18:49:36 »
Dat klopt, vreemd dat je deze functie nu kwijt bent..
If UNIX isn\'t the solution, you\'ve got the wrong problem...

Is RAID hetzelfde als een backup?

Heeft het antwoord van een gebruiker je geholpen met het oplossen van je probleem?
Geef hem/haar een bedankje door op de bedankt knop te drukken!

Gemarkeerd als beste antwoord door Gepost op 14 juni 2025, 13:54:21

Offline lexpol

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 18
Re: EZ-Cloud account verwijderd??
« Reactie #8 Gepost op: 13 juni 2012, 08:12:13 »
  • Beste antwoord ongedaan maken
  • Nu krijg ik ook een dergelijke mededeling en weet niet wat ik moet doen. Hoe is dit destijds opgelost en waar heeft de melding betrekking op?
    Dank voor jullie hulp.

    Offline jhcernst

    • Bedankjes
    • -Gegeven: 3
    • -Ontvangen: 1
    • Berichten: 217
    Re: EZ-Cloud account verwijderd??
    « Reactie #9 Gepost op: 13 juni 2012, 11:11:02 »
    Ook ik krijg nu deze melding :?
    Ik kan nog wel aanmelden bij synology cloud.
    Hij geeft ook als status: normaal.
    wat wordt ik nu geacht te ondernemen dan?
    • Mijn Synology: DS1517
    • HDD's: 4 x 2 GB & 1 x 3 GB
    • Extra's: 8 GB ram

    Offline Goner

    • MVP
    • *
    • Bedankjes
    • -Gegeven: 22
    • -Ontvangen: 134
    • Berichten: 965
    Re: EZ-Cloud account verwijderd??
    « Reactie #10 Gepost op: 13 juni 2012, 11:27:08 »
    Deze melding ?

    You have not logged in to the Synology website using your account aaaa@aaa.nl, simply ignore this message, and your account will be removed automatically.

    gewoon inloggen op https://myds.synology.com/ zodat je account geactiveerd blijft, lijkt me.

    Probleem is alleen dat je alleen maar errors krijgt bij inloggen op dit moment  :?
    RTFM
    NAS : DS212j with1 ST2000DM008 & 1 ST2000DL003 in SHR / DSM 5.2-5967 Update 8
    LAN : Devolo 500&550Mbps homeplugs, 2 5-port switches, Maxxter ACT-WNP-RP-002
    HW : Raspberry Pi 2B, Nintendo Wii U & Switch
    OS : Windows 7

    Offline Robert Koopman

    • Global Moderator
    • MVP
    • *
    • Bedankjes
    • -Gegeven: 276
    • -Ontvangen: 1807
    • Berichten: 11.002
      • http://www.dwvbb.nl
    Re: EZ-Cloud account verwijderd??
    « Reactie #11 Gepost op: 13 juni 2012, 11:59:05 »
    Wel een beetje bizar dat dit niet kunnen inloggen al zo lang moet duren....
    RS814+ : 3*WD60EFPX 6.2.4-25556 Update 7 SHR
    RS815+ : 3*WD30EFRX 7.1.1-42962 Update 8 Btrfs

    Offline LelyBob

    • Bedankjes
    • -Gegeven: 18
    • -Ontvangen: 2
    • Berichten: 105
    Re: EZ-Cloud account verwijderd??
    « Reactie #12 Gepost op: 13 juni 2012, 13:31:33 »
    Ik heb denk ik dezelfde problemen. Ik word er gek van en snap er helemaal niks meer van.

    Offline Holy

    • MVP
    • *
    • Bedankjes
    • -Gegeven: 27
    • -Ontvangen: 90
    • Berichten: 459
      • http://chepodokhyi.nl
    Re: EZ-Cloud account verwijderd??
    « Reactie #13 Gepost op: 13 juni 2012, 13:42:48 »
    Ook ik kreeg de email meldingen van Synology. Echter inloggen is nog steeds mogelijk met de door mij destijds aangemaakte domeinnaam. Voor zover dus nog niets loos.
    • Mijn Synology: DS409Slim
    • HDD's: 4 x MJA2500BH
    Greetz, Holy

    Geeft iemand een nuttig antwoord? Gebruik de "Bedankt!" knop. hier.

    Offline Goner

    • MVP
    • *
    • Bedankjes
    • -Gegeven: 22
    • -Ontvangen: 134
    • Berichten: 965
    Re: EZ-Cloud account verwijderd??
    « Reactie #14 Gepost op: 13 juni 2012, 13:55:58 »
    Ik kan ook nog steeds thuis inloggen met m'n synology.me adres ; ook op andere PC's dus zit niet in de cache of zo.

    En als je simpel wordt van al die e-mails ; e-mail optie 'DDNS registration failed' uitzetten in Control Panel - Notification - Advanced - onder System ...
    RTFM
    NAS : DS212j with1 ST2000DM008 & 1 ST2000DL003 in SHR / DSM 5.2-5967 Update 8
    LAN : Devolo 500&550Mbps homeplugs, 2 5-port switches, Maxxter ACT-WNP-RP-002
    HW : Raspberry Pi 2B, Nintendo Wii U & Switch
    OS : Windows 7


     

    DDNS instellingen met Strato account

    Gestart door hans263Board DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

    Reacties: 16
    Gelezen: 14147
    Laatste bericht 08 juni 2024, 11:16:58
    door Briolet
    Cloud Station geeft groen vinkje maar sync niet

    Gestart door nos.nlBoard Cloud Station & Drive

    Reacties: 20
    Gelezen: 11925
    Laatste bericht 13 mei 2015, 20:27:46
    door PaulKater
    DS Cloud verwijdering bestanden onmogelijk (geen sync meer?)

    Gestart door Peter van HeunBoard Android Apps

    Reacties: 4
    Gelezen: 1890
    Laatste bericht 25 september 2018, 15:13:56
    door Briolet
    Outlook IMAP account toont niet alle mappen die op de server staan

    Gestart door ufosynoBoard Mail Server

    Reacties: 3
    Gelezen: 7140
    Laatste bericht 31 juli 2019, 17:25:55
    door ufosyno
    Drive-client backup van Cloud diensten

    Gestart door HenkGroenBoard Cloud Station & Drive

    Reacties: 0
    Gelezen: 735
    Laatste bericht 07 november 2020, 13:24:37
    door HenkGroen