Hallo allemaal,
Ik heb gister mijn DS415+ opnieuw geïnstalleerd. Ik had al de laatste versie van DSM, maar ik heb een extra NAS (DS216j) bijgekocht, waardoor ik toe ben aan een nieuwe configuratie. Alle bestanden zijn gekopieerd naar de 216j, netjes overal screenshots van gemaakt (van hetgeen wat ik wilde behouden), backup gemaakt naar externe disk met hyperbackup van alle files.
Nou blijkt dat ik mijn DDNS niet meer werkend krijg. Het probleem zit hem in het inloggen in mijn Synology account, dat weigeren zowel mijn DS216j als mijn DS415+. Ik weet zeker dat DDNS/inloggen bij synology werkte voordat ik mijn DS415+ herstelde naar fabrieksinstellingen.
Wat ik te zien krijg:

De melding krijg ik vaak niet, maar als ik een tijdje gespeeld heb met verschillende instellingen, wil deze wel eens in het scherm springen. Normaal staat hier netjes de standaard tekst (zie screenshot 3).
Screenshot hieronder is in engels, omdat ik even wilde googlen op deze foutmelding in het engels voor meer resultaten, maar helaas.
Normale tekst:

Nu kan ik wel zonder problemen packages updaten, DSM updates installeren/controleren op updates.
Wat niet mogelijk is, is als ik EZ-internet start, en vervolgens een melding krijg en op help klik, krijg ik onderstaande melding:

Melding EZ-internet:

Ik heb handmatig dezelfde instellingen op mijn netwerkinterface ingesteld zoals voor de herstelactie.
Ik heb exact hetzelfde probleem op de DS216j. Ik heb niks gewijzigd aan switch, router, modem, port forwarding e.d.
Als iemand een idee heeft in de goede richting, iets wat ik kan testen e.d. ik hoor het graag!
Alvast bedankt.