61
Synology DSM 7.2 / Re: Inloggen gaat niet goed
« Laatste bericht door Babylonia Gepost op 03 mei 2025, 21:50:54 »Bij routers die Ziggo levert, is port forwarding (al jaren) gewoon in te stellen. In het verleden regelmatig voor andere gebruikers gedaan.
Maar heb nu geen beschikking meer over connecties van kennissen met een "Ziggo" modem/router,
waarbij ik terug zou kunnen kijken in de router (via VPN), en een paar scherm afdrukken zou kunnen maken.
Zoekactie < via "Google" > waar je mogelijk profijt van kunt hebben van berichten die gebruikers hebben geplaatst.
Anders op het forum van Ziggo je vraag stellen.
Maar heb nu geen beschikking meer over connecties van kennissen met een "Ziggo" modem/router,
waarbij ik terug zou kunnen kijken in de router (via VPN), en een paar scherm afdrukken zou kunnen maken.
Zoekactie < via "Google" > waar je mogelijk profijt van kunt hebben van berichten die gebruikers hebben geplaatst.
Anders op het forum van Ziggo je vraag stellen.