1
Officiële Packages / Re: Caldav Synchronizer error na update Calendar
« Laatste bericht door dirklammers Gepost op Vandaag om 17:53:59 »Blijkbaar niet veel Calendar gebruikers of althans geen met hetzelfde probleem.
Laat ik mijn vraag anders stellen dan.
Stel dat ik Calendar geheel verwijder en opnieuw installeer.
Blijven dan tijdens dat verwijderen wel alle agenda's op de 4 gekoppelde iPhones/iPad in tact en kan ik die weer importeren in de nieuw geïnstalleerde Calendar. Of synchroniseert de nieuw geïnstalleerde lege Calendar zodanig met de iPad/iPhones dat daar óók alles leeg wordt gemaakt
Groet, Dirk
Laat ik mijn vraag anders stellen dan.
Stel dat ik Calendar geheel verwijder en opnieuw installeer.
Blijven dan tijdens dat verwijderen wel alle agenda's op de 4 gekoppelde iPhones/iPad in tact en kan ik die weer importeren in de nieuw geïnstalleerde Calendar. Of synchroniseert de nieuw geïnstalleerde lege Calendar zodanig met de iPad/iPhones dat daar óók alles leeg wordt gemaakt
Groet, Dirk